Velkommen til en hyggelig Sankt Hans-aften hos Gitte og Holger Korsgaard tirsdag d. 23. juni kl. 17.30 på Hygum Engvej 1, 6715
Esbjerg N – og i år fejrer vi også, at det er 30. gang vi besøger Gitte og Holger!
Grillen er tændt, så du skal blot selv medbringe kød og tilbehør til din aftensmad, så den kan nydes i fællesskab.
Aftenen byder også på andagt, fællessang og selvfølgelig det store Sankt Hans-bål. Vi slutter af med en kop kaffe/saft og godt samvær.
Der vil efter aftensmaden være mulighed for fælles leg og aktiviteter, ligesom der kan bages snobrød over bålet – vi sørger for dej.
Medbring: Din aftensmad, service til eget brug, en stol, og meget gerne en sangbog, hvis du har.
Vi glæder os til at fejre Sankt Hans sammen med dig.
